zaterdag 25 juli 2015

VREUGDEDANSJE

Iemand zei me ooit dat wanneer je een eigen (koop)huis hebt deze nooit af is. Man, wat had diegene gelijk! We hebben dit najaar precies vijf jaar de sleutel van onze woning en inmiddels zijn er al drie (of was het nou vier) verschillende kleuren op alle muren geweest, hebben we al twee keer nieuwe meubels aangeschaft, want - ondanks dat ons huis nu groter is dan de vorige - kwamen de meubels niet tot hun recht, en die daarna ook niet [knipoog], heeft zoonlief inmiddels z'n derde bed staan, dochterlief zit 'nog' op twee en staan de emmers verf voor de volgende laag alweer in huis.

Maar die zullen nog even moeten wachten want eerst gaan we - doet een vreugdedansje - de woonkamer weer aanpakken. En deze keer goed. Al een aantal jaar staat een mooie inbouwkast op mijn verlanglijstje. Toen ik in de VT Wonen van augustus de inbouwkast in het huis van Femke & Ben zag was ik om, dat wil ik ook! En als het aan mij ligt staat 'ie er morgen al!

Bron: http://femkeido.nl/blog/

Bron: http://femkeido.nl/blog/







































Geen opmerkingen: